Direktlänk till inlägg 13 april 2014

Spaghetti & köttfärssås - ingen bild!!!

Av Åsa Rodenburg - 13 april 2014 20:02

Jag va' så hungrig att jag glömde ta foto på maten - aj aj aj! Men maten va' god och jag blev riktigt mätt. Lillebror m. familj kom förbi en stund också, en liten påhälsning en så ovanlig söndag som denna. Trevligt!

Mannen min jobbar, tråkigt på söndagar, men så är det. Vi gjorde ett val och jag gick ner ytterligare i tid för ett tag sedan, då barnen inte skulle behöva vara på skola och fritids två "kvällar" i veckan. Njuter av det för tillfället men hoppas kunna gå ner ytterligare efter sommaren. Då siktar vi in oss på en ledig dag mitt i veckan. Så, slutsatsen blir om jag ska ner i tid så får väl min älskade man fortsätta jobba som han gör. (Men inget han har något emot).

Nu ska jag se om där finns någon skoj serie att påbörja. Hoppas kunna motstå diverse frestelser som bott in sig i vårt skafferi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Rodenburg - 20 maj 2014 15:53

Så... Jobbat klart! Det är än så länge en alldeles underbar dag. Tror min promenad i det fina vädret gjorde sitt. Kan ibland längta tillbaka och sakna mammaledigheten då man verkligen kunde göra något av dagarna och få ut det bästa för själen. Me...

Av Åsa Rodenburg - 20 maj 2014 07:17


Det är vad denna dagen ska bli! Vaknat, fixat mig, äter just nu frukost, barn & man sover fortfarande gott... Om en stund väntar jobbet på mig. Idag har jag bestämt att det ska bli' en bra dag, så då får det bli' det! Igår väcktes minnen som gj...

Av Åsa Rodenburg - 17 april 2014 15:30


Idag kom det post från Holland! Min svägerskas söner har ritat fina teckningar till mig och skickat hit dem. Tusen tack Christiaan & Jasper! För övrigt så är det en blåsig dag som när sig åt utanför fönsterna. Hoppas det lägger sig och att sol...

Av Åsa Rodenburg - 16 april 2014 11:41


Njuter av solen! Idag är en bra dag - hoppas din också är det. Det är viktigt att känna sig glad och positiv för att orka med. Så då gör vi det!!! Ikväll kommer min älskade hem och då hoppas jag han är ledig heeeela påsken så jag får ha honom ...

Av Åsa Rodenburg - 15 april 2014 17:18


Nästan färdiga... Terapi på hög nivå! 1000-bitars lagt på 2 dagar. ...

Presentation


En positiv och impulsiv fru och tvåbarnsmamma som njuter av det mesta i livet.

Här kan du läsa om mig och min familj och våra galna upptåg!

Välkommen - hoppas du ska trivas i min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards